Plan: planning en organisatie

 in Algemeen, Blog, De Week van de Pijn, Happy Motion, Pijn Samen

Planning:

  • na 1 oktober 2014 voorbereidingsfase met research, input deskundigen, projectteams.
  • vanaf 2015 filmen en montage; hoofdpersonages worden 6 – 12 maanden gevolgd. Daarnaast wordt invulling gegeven aan de programmering van de dag en de week van de pijn.
  • vanaf juni 2015 tot september 2016 voorbereiding première met congres, distributie, publiciteit en educatie uitrol. Milestones: standaarden voor pijn, première, congres, landelijke manifestaties en educatief materiaal. De week van de pijn is van 26 september t/m 1 oktober 2016.

Het projectteam van Pijn Samen verzamelt de input van inhouds- en ervaringsdeskundigen, de Partners van het project. Daarnaast zal de verbinding worden gezocht met de politiek en bekende Nederlanders die te maken hebben met (chronische) pijn. Dit bepaalt ook de mate van research naar onder andere data die vooraf gaat aan het script en de week van de pijn met zijn events.

Het is de bedoeling dat de stuurgroep 6 x per jaar formeel bij elkaar komt en adviezen kan geven aan de invulling van het project. Er wordt gekozen voor deze inhoudelijke stuurgroep om advies te kunnen krijgen vanuit belangengroepen van patiënten, medici en verplegenden

De projectgroep is belast met de uitvoering van het project. Alle betrokken partijen, ook die vanuit de stuurgroep en committee van aanbeveling kunnen gebruik maken van de in ontwikkeling zijnde website www.pijnsamen.nl welke is gefinancierd door de initiatiefnemer van dit project.

  • Pim Giel: regie, productie, script films. Ondersteuning door diverse filmers, editors en sound engineers. En zorginnovatie.
  • Bastiaan Piloo: zakelijk waarnemer en organisatie
  • Jan Ketelaars: filmadviseur en script.
  • Chantal Cossais: advies montage
  • Els Molengraaf: event organisatie samen met bestaande congres initiatieven, Els4Organising
  • Jeroen Franken: publiciteit via social media, Blue Fish Social Marketing
  • Odette Lafere: publiciteitsplan landelijke media en TV
  • Marijke Hoenderdos: communicatieadvies- en tekstadvies, Oogst Communicatie
  • Frank Martens: webdesign
  • Gerardien Laverman en Sandra van den Hoff: projectondersteuning
  • Martien Angevaare: Event manager in samenwerking met belangenverenigingen

Terug naar plan

Aanbevolen berichten

Laat een bericht achter